Trečią dieną vykstančiuose „Erasmus+“ profesinio tobulėjimo mokymuose „Let's Play: Empowering Librarians with Gamification Strategies for Youth Education“ bibliotekoje susirinkę Europos bibliotekų specialistai gilinosi į sužaidybinimo principus: kaip veikia žaidimo elementai bibliotekų veiklos lauke, kaip sujungti žaidimą ir edukaciją, kaip suteikti savo veikloms daugiau smagumo, motyvacijos, įtraukumo. Dalyviai ne tik nagrinėjo sužaidybintų edukacijų pavyzdžius, bet ir, susibūrę į grupes, kūrė savo sužaidybintų veiklų prototipus.
Mokymus vedusi ir daugiau nei 10 metų įvairias įstaigas konsultuojanti lektorė Agnė Rapalaitė-Rasiulė pabrėžė: „Per ilgametę darbo su bibliotekomis patirtį pastebiu, kad bibliotekininkai yra vieni inovatyviausių kultūros darbuotojų Lietuvoje. Jie nuolat ieško inovacijų. Apsilankę kurioje nors didesnėje bibliotekoje, turbūt pamatytumėte didesnį įvairių technologinių pasiekimų taikymą nei kitose organizacijose. Todėl visiškai nestebina bibliotekų noras tobulėti ir šioje srityje“.
Pasak jos, sužaidybinimas yra žaidimo elementų pritaikymas ne žaidimo kontekste, pavyzdžiui, bibliotekos veikloje. Bibliotekų specialistai mokomi rasti ir panaudoti tai, kas geriausia žaidimuose: motyvacijos užtikrinimą, įvairius lygius, taškų sistemą ir daug kitų elementų, kurie bibliotekų lankytojus skatina aktyviai įsijungti į veiklas.
I. Frišmantės nuotr.
Projektą finansuoja Europos Sąjunga